2/2/09

Ja tenim bitllet!!

Doncs si, ja hem comprat el bitllet i el dia 2 de març volem cap a New York.



Objectiu: creuar Estats Units de est a oest (coast to coast) visitant zones d'escalada.
Començarem a New York i acabarem a San Francisco (costa oest. Per tant hem comprat un bitllet d'anada i tornada a New York per 450€ i un vol intern de San Francisco a N.Y. per 160 €.

AL LLORO!! Vam comprar el bitllet per internet edreams.es el de NY cap problema, però el de San Francisco vam fer una reserva i al veure que no ens enviaven els bitllets per mail hi vaig trucar i... resulta que la companyia (Alaska Air lines) no emet bitllets electrònics i s'han de comprar fisicament...total que no teníem bitllet, tampoc no me l'havien cobrat. Apa una altra vegada a buscar! sort que vaig trucar per que si ens haguessim refiat de la reserva ens hauríem quedat sense bitllet.
Ara el bitllet l'hem trobat a www.govolo.es i bastant econòmic.

MORALEJA: QUAN COMPRIS UN BITLLET PER INTERNET COMPROVA QUE T' ENVIIN EL BITLLET ELECTRÒNIC I SI NO ÉS QUE NOMÉS TENS UNA RESERVA QUE NO SERVEIX PER RES!!

1 comentari:

  1. Hola,

    He arribat al blog a través del Jordi de la PXB. Nosaltres viatgem a san francisco el 12/9, i estem plens de dubtes, per això el Jordi ens va dir q parléssim amb vosaltres. Ara tot just estic començant a mirar les entrades i estic començant per la primera. Déu ni do, quanta informació!!! que bé!!
    Mira, a nosaltres tot just ens ha passat el mateix, em van enviar la reserva però no els bitllets, i lo xungo que a mi sí me'ls han cobrat. Vaig a trucar ja.
    Laia i Dani

    ResponElimina