11/12/09

Escalant a Jordània

El Wadi Rum ens oferirà escalada d’aventura (queda bé eh!!) doncs si, és una escalada relativament exigent per tot, per la roca, la calor,la majoria de les vies no esta equipades (amb reunions i prou) i les baixades poc evidents. Nosaltres varem escalar les vies més clàssiques i totes tens van deixar impressionats i satisfets Predomina l’escalada en fissura i l’autoprotecció.

El primer dia varem anar amb el Bambino i l’Enric al a la ViaInferno” 6b i tenia uns 4 llargs.

El “DJebel Rum” és un impressionant cim rocós a pocs minuts del poble. Tranquil·lament per la tarda, que és quan hi arriba l’ombra a la paret. Varem fer la via en 3 llargs molt bona, l’ultima tirada de fissura és de pel·lícula. La varem baixar rapelant. Via ideal per un primer contacte, de tarda no cal matinar i d’una dificultat moderada. I molt recomanable.

aprox cap a la via Inferno,eren quarts de dues del migdia si que semblava un infern!

cunyaaa!!

1º llarg
última de tirada...de somni!

l'Enric en l'últim llarg

el Sergi i l'Edu a la via del costat

les vistes que teníem del poble

EL segon dia anem a la via Beauty 6a 200m al Jebel um Ejil (tela amb els noms!) com diu el seu nom...bellesa pura, gran línia, a més a més té una aproximació espectacular entre laberints de barrancs i parets, una mica perdedora això si. La via transcorre per un díedre entre un tòtem i la paret .Per tant està gairebé a l’ombra tot el dia, excepte l’últim llarg. Tots els llargs són bons bons,peculiar el 4º que comença amb una bavaresa ampla a on un camalot del 5 no està de més.

Baixant de la Beauty i aprofitant les últimes hores de sol varem fer un tomb pel poble algunes imatges, com bons pixapins varem flipar amb els camells que la gent té en el pati de casa, i es que estem en el desert!

l'aproximació: un espectacle

més aprox

1º llarg de la Beauty..beautifuuuuul!!!

2º llarg

la bavaresa, personalment, el cam del 5 no em va sobrar...

les vistes

fugint del sol vam poder fer un llarg de la via del costat..no recordo el nom