1/3/13

Plans i projectes.

Carregant bateries. Puc afirmar que, literalment  aquesta última setmana ens hem posat les piles. Amb això vull dir hem posat una placa solar a la furgo i de moment sembla que va “viento en popa”. O sigui les bateries es carreguen.

Quim concentrat ....com "collons" collo la placa?!

Vacarisses, tot a punt

Instal·lant la placa, moment de foradar la xapa, sort de la inestimable ajuda del Joan (el meu sogre o pare del Quim). Si el Quim és manetes, el seu pare ...encara més , no he conegut a ningú tan espabilat  com ell!! i ..."de tal palo tal astilla"

I ara ja tot a punt per començar un nou viatge.
A estrenar la furgo , a voltar sense pressa, si un lloc en agrada ens hi quedem i si no doncs canvi. Això és el que em mola de la furgo sempre al nostre aire,lliures,amb un destí però mai obligat  i sempre amb unes vistes que ni l'hotel més luxós del món ens oferirà.
Destí: Sicília, crec que ha de ser una illa molt interessant i n'hi treure'm suc. A part de l'escalada tenim ganes de contemplar l'Etna, passejar per les illes Eòlies i perdre'ns pels poblets de pescadors observant a la gent. Per cert ara acabo de veure la pel·lícula Cinema Paradiso, ambientada en aquesta illa, preciosa ,m'ha tocat la fibra....
I quan ens cansem de Sicília cap a Sardenya, ja fa anys hi vam estar, però feia calor i ens van quedar pendents alguns sectors i sobre tot algunes vies llargues. A més, no ens importa repetir, en tenim un bon record. La gent era escandalosa, cridanera però molt amable , una gastronomia exquisida i molt mediterrània, i uns paisatges variats entre mar i muntanya. Ens va molar.

I per acabar , reprendré el tema dels gorrets de llana que vaig començar en l'anterior post. M'hi he posat a “ fondo” i tinc algun projecte. Però vull agrair de tot cor a la gent que m'ha donat un cop de mà en aquesta tasca. La Laura ha tingut molta paciència confeccionant-me un logo, ha fet molts i molts dibuixos i tots eren impressionants. 
Aprofito per enllaçar,:http://40muntanyes.wordpress.com/ quan va fer 40 anys va tenir la gran ocurrència de fer 40 cims durant l'any i en el seu blog hi trobarem fotos, les ascensions ha fet i farà tot explicat i ressenyat d'una forma molt detallada.




la creació de la Laura per les etiquetes, de fet no va ser fàcil escollir tots eren una passada
El meu nom i una mà. Perquè un mà? Per mi les mans són una part molt important del cos amb elles escalo , faig els gorros i sempre que conec algú li miro les mans, per norma diuen bastant de les persones.

El Salva de es va oferir per confeccionar-me les etiquetes que posaré en els gorrets, tot plegat una agradable casualitat. Ens vam trobar en el dinar d'aniversari del Kim Santacatalina (aprofito per dir que admiro a la comunitat escaladora del Bages, humils, senzills, forts i bellíssimes persones). Doncs en aquest dinar vaig portar uns gorros pel Kim i la Tamara, i parlant del tema amb els Salva vam acordar que em faria ell les etiquetes. Però puntualitzo, no són etiquetes, són cintes, el Salva és cintaire, un ofici molt lligat a la ciutat de Manresa. Puc dir que els meus gorros porten cinta de SAFISA  de Sant Fruitós del Bages.

I per acabar el primer encàrrec ha sigut de GARGOLA, que haig de dir, que estic "super-requete-orgullosa" que una empresa com aquesta estigui interessats en els meus gorrets.

algunes de les meves creacions el cap ja té nom GRETA

I ara, amb el viatge que em queda per davant , m'enduré un bon carregament de llanes i “gorrejar”! 
Per començar anirem conduint fins a Gènova i d'allà agafarem el ferri que ens portarà a Palerm  Ni més ni menys que 20 h de viatge...crec que podré fer  bastants gorrets, i empollar-me totes les guies de la illa.
Fins aviat!!


5 comentaris:

  1. Preciosos gorrets!! TIAAA, ets una crack! Entre això i els pans mai passaràs gana jajajaja
    Apa, una abraçada i gaudiu molt :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nena que em sembla que hi ha algun gorret per tu?! ja veuràs....

      Elimina
  2. eeeeeeiiii parella!!! que bé! quantes coses maques! m'encanta el proper viatge, els gorros amb marca (al meu li haurem d'afegir ;-)) i la placa solar de la furgo! quina bona idea!! sou uns cracks de la vida! us estimo! Bon viatge!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anna! la placa és una de les millors coses que li hem fet a l furgo sempre amb energia!! si vols us donem un cop de ma i en posem a la vostra furgo!! petoooons !!!!

      Elimina
  3. buenuuuuuu esperarem amb ansietat cada post.

    Sí senyor, quin plaer viatjar sense pressa, aturant-te on et trobes comfortable.
    Un dia provaré de fer unes vacances com aquestes.

    vagi molt bé!!!

    ResponElimina