21/5/10

Arribada a Kalymnos des de Turquia

Un diumenge a la nit varem agafar el bus a l’otogas d’Antalya , una nit de viatge i a les 7 del matí arribem a Bodrum.

A les 9:30 surt el ferri de Bodrum cap a Kos (Grècia),

A Kos hem d’agafar un taxi per anar al Port de Mastihari i agafar el proper ferri cap a Kalymnos.

Bodrum esperant el ferry cap a kos

A les 4 de la tarda ja estem instal·lats a Masouri (Kalymnos)...és el segon cop que trepitgem aquesta illa i....a veure deixem contar....ja fa..5 anys!!!!

Ens allotgem a Studios Artemis, ens atén una senyora gran que parla un bon anglès i és molt atenta. L’allotjament a Kalymnos es tracta de “studios” habitacions amb bany i una petita cuina. El preu ronda entre 25 i 15 € l’habitació la nostra ens surt per 17€. La senyora Artemis ens dóna l’habitació al amb unes bones vistes de l`Illa de Telendos i a més a més ens la dóna a prop del seu restaurant perquè puguem agafar la senyal de wifi...perfecte!!

els studios a on ens allotjavem

i és que estàvem regalats..inclús veiem el Crackòvia per Internet a l'hora de sopar

Un cop instal·lats anem a fer la compra per un parell de setmanes que és el que durarà la nostra estada a l’illa. En el mateix poble de Masouri hi ha petits supermercats, però per fer la compra gran val la pena anar a Pothia, o entre Pothia i Masouri al costat de la carretera n’hi ha un altre de gran però no recordo el nom. En bus és un moment i si no es pot fer auto-stop. Si hi ha alguna cosa que no podia faltar en la nostra compra era l’ inigualable, el millor, i el més gustós dels iogurts, el iogurt grec , dos pots de Kilo!! No sé qui em va dir: però si te un 10% de greix,!! si és cert però com mola un bon vol amb mel ...mmmm!! Ja ho cremarem tibant de les xorreres!

vistes de l'Illa de Telendos des de la nostra habitació

1. Carai, quin luju d'studio, no? :)
    Important veure el crackòvia tot sopant! ;)

2. doncs la veritat si sé alguna cosa de futbol és gràcies a la gent del crackóvia.. per cert varem fer una ruta pel diafragma amb el Marcel...bones vieees!!